------------------------ ****~~~~~sYazRil~~~~~*****: lAwAk smPoi 3 sHbAt..

lAwAk smPoi 3 sHbAt..

Tiga orang sahabat mati dalam sebuah kemalangan 

jalanraya dan pergi ke syurga untuk orientasi.


Mereka semua bertanya, “Saat kamu sudah mati

, dan teman serta keluargamu berduka di sebelah
 mayatmu, kamu ingin mendengar apa yang mereka

 cakap?”


Orang pertama berkata, “Aku ingin mendengar 

mereka berkata bahawa aku adalah seorang 
doktor yang hebat dan juga seorang ketua

 keluarga yang baik.


Orang kedua berkata, “Aku ingin mendengar

 mereka berkata bahawa aku adalah suami 
dan guru yang baik yang memberikan impak 
positif yang besar bagi anak-anak di masa depan.”



Orang terakhir menjawab, “Aku ingin mendengar


 mereka berkata, “Lihat, ia bergerak!!!!

No comments:

Post a Comment